۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۸
کد خبر: ۶۵۱۶۰۱
تحت اشراف آیت الله رئیسی؛

مدرسه علمیه الزهرا برای سال تحصیلی آینده طلبه می‌پذیرد

مدرسه علمیه الزهرا برای سال تحصیلی آینده طلبه می‌پذیرد
مدرسه علمیه الزهرا (س) تحت اشراف آیت الله رئیسی برای سال تحصیلی ۹۹_۱۴۰۰ از میان متقاضیان و علاقه‌مندان واجد شرایط طلبه می‌پذیرد.

سرکار خانم فاضله، معصومه سادات صادقی مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س)، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از آغاز پذیرش طلبه در این مدرسه علمیه خبر داد و گفت: مدرسه علمیه الزهرا(س) تحت اشراف آیت الله رئیسی برای سال تحصیلی 99_1400 از میان متقاضیان و علاقه‌مندان واجد شرایط طلبه می‌پذیرد.

وی درباره شرایط متقاضیان ادامه داد: آن دسته از متقاضیان که دارای مدرک دیپلم و بالاتر هستند می‌توانند با مراجعه به سایت paziresh.whc.ir و تکمیل فرم اقدام به نام‌نویسی کنند.

صادقی شیوه تحصیل در مدرسه علمیه الزهرا(س) را به صورت حضوری و تمام وقت بیان کرد و گفت: ظرفیت پذیرش در این مدرسه علمیه  25 نفر خواهد بود.

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) با بیان اینکه سنجش علمی متقاضیان در مقطع عمومی بر اساس سوابق تحصیلی و معدل کل خواهد بود، اظهار داشت: متقاضیان و داوطلبان در مقطع عمومی معاف از آزمون بوده و گزینش آنان براساس مصاحبه و سوابق تحصیلی انجام خواهد شد.

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) کوی نصر با اشاره به شاخصه ها و ویژگی های این مدرسه علمیه، اظهار داشت: مدرسه علمیه الزهرا(س) کوی نصر از برترین مدارس علمیه استان تهران محسوب می شود که دارای کتابخانه غنی با 10 هزار عنوان در 15 هزار جلد است همچنین همکاری با مراکز مختلف فرهنگی پژوهشی و اعزام مبلغ به مراکز مختلف از دیگر ویژگی های این مدرسه به شمار می رود.

وی افزود: مدرسه علمیه الزهرا(س) کوی نصر دارای کانون های مختلف فرهنگی تبلیغی و رتبه های برتر پژوهشی و آموزشی بوده و بیش از 200 فارغ التحصیل را در کارنامه فعالیتی خود به ثبت رسانده است و می توان گفت از مدارس اولیه تهران بود که در سال 76 رسما به عنوان حوزه علمیه فعالیت خود را آغاز کرد.

متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر روزهای دوشنبه و چهارشنبه به آدرس تهران، کوی نصر، نبش خیابان شهید جواد فاضل شرقی شمالی، پلاک ۱۹ مدرسه علمیه الزهرا(س) مراجعه و یا با شماره ۸۸۲۴۰۹۳۲ _۸۸۲۵۲۱۴۹ تماس بگیرند./813/ت302/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات